Wednesday, June 15, 2011

lupe password, uma sewa, somban terchenta, majok.

assalamualaikum.
tajuk yg pnjg menandekn postnye pnjg.
tetibe malu.. ^_^

lupe password
sbb da lme x on, make password telah dilupekn.
da la pepandai create email len utk blog yg xde smbutan ni.
utk meresetkn password yg tlh dilupai,
aku telah klik kt link yg tny lupe password tu ke.
done, dy anta email kt akaun hotmail.
primary email aku yahoo sebenonye.
make aku turut lupe passwordnye.
tnpe brlengah, aku mnekan lg link lupe uh. =_='
kerajinan mkin mmbuahkn hasil.
email seterusnye diterime kt akaun yahoo.
ok, yg tu ingt password.
make skrg da reset smue bgai, semue mende gne password yg sme.
sng. done.

pengajaran?


always remember ur password. ank kunci melindungi isi uma, tp jika ank kunci itu tidak dilindungi juge make tidak bermakna lah perlindungn kepada isi uma tersebut. huduh bunyi.


uma sewa.


uma yg bkal diduduki. ok, tipu.

FYI (auch!), next sem bkal dok uma sewa.
knp? sbb mls g bais.
perasaan anda? brcmpur baur.
knp? im the only 1 from a different kls.
sewa? rm450++
nme owner? rosman sup.
da la. xske ckp psal ni.
smoge epy kt uma baru.
sekian.

somban terchenta.
hari ini dan semalam, hehe..
di tgh2 cuti, aku g somban.
somban ni singkatan utk seremban.
motif utk melihat, mengecek dan menonton uma yg bkal diduduki ditemani ipen.
make bli la tiket bus.


ni tiket transnasional. copy kt google.

g hri slase, blik rabu.
stibenye di somban, agenda mule brubah.
kami tros blik ke uma tumpangn (uma org len).
ipen tido, aku online.
aku tido, ipen tido.
aku bangun, ipen tido.
cek2 MBO, de cte X-Men 1st Class kol 10.15.
auch! die hard fan beb.
nk g! nk g!
pembonceng lalu mengejutkn penunggang dari lenanye.
mandi, g mkn.
pstu shoot ke mbo.
bli tiket. pstu men ukur tinggi n timbang berat.
sesungguhnye aku melebihi ipen dari kedua2nye. =_='
10.15 bli popcorn.


ni la dy popcorn.

nk msuk ni..nk msuk ni..dy nk kencing plak.
ok, dok la kt bgku dpn tggu makhluk uh kencing.
siap, msuk.
uuuuhhhh...uuuuhhhh...
like it!
wjib tgk!
lai si stalker blog, tgk nt tau!
abeh cte uh, nk g mcd.
shoot senawang plak.
tertera di situ mcd 24jam.
apabila dijengah, de akk muntel ngn wat kire2 ckp 'da tutup dik!'
da uh, berasap jela tepi mcd uh. bodo.
rse nk tolongkn tanggalkn signboard 24jam uh.
xpe, xnk g lg.
otw blik uma, ipen cte antu spnjang ats motor.
dgr je, xbg respon sgt.
bhaye. =_='
tbe desa beringin (lokasi uma) dlm 3 pg lbh cket,
bkk cte onepiece.
tgk.. tgk.. tgk..
smpi kol 7 pg.
damn!!
tdo, kol 12 cmtu bgn..
hehee.
g mkn kt kdai waduduh.
then bru g tgk uma (ni main event sbnrnye).
g karoke kt ruby.
blik uma kmas brg.
630 ptg, blik sgamat.
ipen blik jelebu.
prcutian bermakna di somban.
sgt detail.
done.

majok.
tajuk kaler pink menggambarkn topik yg pinky.
auch! auch! auch!
pantang aku satu je,
kalo mesej, xrep tbe2, n smpai ke esknye n kebile2annye syp.
means i hve to start it all over again.
ni utk sum1 close la, yg msj bole dikatekn slalu.
hehe.
plek ke? mcm plek. ^_^
tajuk tu refer kt aku ke sebenarnye?
haha.
xdela majok, piss off cket.
bengang la kn.. msj sowg.
ce la bg msj pg2 uh, ckp 'sowi2.. trtdo mlm td..'
stakat anta cmtu pn diri ini akan cool dgn serta merta.
anda tidak akan dimesej oleh sy jika anda tidak pnting.
jika anda sggup rep2 smpi 3,4 jam atau lbh brsme sy,
make sy assume sy juge agk pnting pd anda.
jd, wtla mcm tu.
plz.
btw, im solo. for now.
guess sape yg aku mention ni~
(sje wat topik ni nk bg dy bce. amek ko! booo!! but i leb u.)


this is my last week here in segamat.
mggu dpn semester baru akn dibuka,
im in SEMESTER 4 DEGREE!!!
wow.
cpt mse brlalu.
2 years left after that.
cant wait.
dats all la.
tata.

2 comments:

Amirah said...

ko majuk ngn lai ke ape?

apesal dtg slase..klu ko dtg isnin dptla ko kaco aku ngn ipen.

specsy said...

oi dah update tak bagitau. lempang sedas kang nak ke? grr.
Majuk ngan sapa gilaaa? naaa. orang segamat ke somban?

hahahha!
ko kenal aku sape kan? tak kenal, aku curi rokok kau.
wakakakkaak!